Služby

Každému novému zákazníkovi poskytuje společnost jako první službu konzultaci, během které pracovník servisního oddělení pomůže zákazníkovi specifikovat jeho požadavky, navrhnout strukturu systému a nastavení podle potřeb knihovny nebo jiné paměťové instituce. Může také společně se zákazníkem navrhnout nezbytné úpravy systému a pomoci s výběrem vhodného technického vybavení. Veškeré snahy jsou směřovány k vytvoření řešení na míru přesně dle požadavků zákazníka, k jeho úplné spokojenosti.


Rubriky

Akce / konference

Kniha ve 21. století (2020)

11. 2. 2020 - 13. 2. 2020

Citakon 2020

25. 3. 2020

Čas: 9 - 17 h.

Seminář ARL

6. 5. 2020 - 7. 5. 2020

INFOS 2020

11. 5. 2020 - 13. 5. 2020